Δευτέρα 21 Ιανουαρίου 2013

Επιστολή του κ. Δ. Ανδριά με "παραλήπτες" τον Δήμαρχο και τον Τοπικό Αντιδήμαρχο Δίου - Ολύμπου

Κυριε Δημαρχε
Παντα πιστευα στην Αριστοτελεια ρηση, ότι η συμμετοχη στα κοινα αποτελει τιμη αλλα και υποχρεωση κάθε πολιτη. Συγχρονως όμως εχει και το βαρος της ευθυνης. Τολμω να πω ότι οι Τοπικες κοινοτητες αισθανονται μεγαλυτερο αυτό το βαρος(για ευνοητους λογους)
Ειδικα η θεση του προεδρου απαιτει: χρονο,διαθεση για προσφορα,αυτοπεποιθηση, ανιδιοτελεια, συνεχη παρουσια στο γραφειο της Δημ.Κοινοτητας παρουσια στις χαρες και στις λυπες του τοπου, παρουσια στα μεγαλα προβληματα,(να θυμηθουμε τα περσινα χιονια),αναληψη πρωτοβουλιων(πολιτιστικες,περιβαλλοντικες,φιλανθρωπικες,αθλητικες δραστηριοτητες κ.α) Εξυπακουεται ότι η θεση του Προεδρου δεν προσφερεται για <<άλλες>> σκεψεις. Φυσικα δεν πρεπει να ξεχναμε και ποτε το <<Γνωθι σ’αυτόν>> του μεγαλου μας σοφου δασκαλου του Σωκρατη. Γνωριζω βεβαια ότι τις ιδιες αποψεις εχετε και εσεις.
Μ’αυτές τις αποψεις πορευθηκα τα 2 χρονια της θητειας μου.Παντα όμως με κατετρωγαν αποριες όπως: Ειμαι καλος προεδρος για το επιπεδο του Λιτοχωρου; Ειμαι αξιος για τη θεση; Μηπως ειμαι κατωτερος των προσδοκιων; Την απαντηση την πηρα την 1/1/2013 .Απετυχα!Αφου ειμαι ο μονος προεδρος που αντικατασταθηκε από τις 12 κοινοτητες του Δημου.
Κυριε Δημαρχε, ειμαι σιγουρος ότι γνωριζετε τη συμπεριφορα καποιου <<Κυριου>> αιρετου και πιστου σε σας συνεργατη.Με τις ειρωνειες του δεν θα ασχοληθω. Καλο μου κανουν. Για τον ισχυρισμο του όμως ότι αυτος επαιξε τον βασικο ρολο για την αντικατασταση μου .Τι λετε; Είναι αληθεια η αποκυηματα νοσηρης φαντασιας; Κι αν είναι αληθεια; Μεχρι που θα φτανουν τα ορια του;Τοτε τι νοημα ειχαν οι διαλογοι μας το βραδυ της παραμονης αλλα και ανημερα της Πρωτοχρονιας;
Εδώ πρεπει να ευχηθω <<από καρδιας>>καλη επιτυχια στην κ.Προεδρο, η οποια επελεγη με απολυτως Νομιμο τροπο. Ειμαι σιγουρος ότι θα πετυχει.Θα εχει στηριξη και αγαπη.Εγω ανελαβα υβριζομενος από την πρωτη ωρα.Θελω να της προτεινω να διαβασει το σοφο αρθρο του κ.Γ. Νουλα (εφημεριδα Φωνη του Διου-Ολυμπου 14/3/12). Σ το αρθρο αυτό λοιπον ο κ. Νουλας παρομοιαζει τους προεδρους με στρατιωτακια . Ο σκακιστης λοιπον θυσιαζει ένα στρατιωτακη προκειμενου να σωθει η παρτιδα. Καποιο άλλο στρατιωτακι θα βρεθει … Με όλα αυτά όμως κινδυνευει να χασει την παρτιδα…
Αγαπητοι φιλοι στα 2 χρονια της θητειας μου προσπαθησα να στηριξω το θεσμο του Προεδρου και να φανω χρησιμος στον τοπο μου.Η πορτα της καρδιας μου αλλα και του γραφειου μου ηταν ανοικτη για ολους.
Θελω εδώ να ευχαριστησω τη συντριπτικη πλειοψηφια των Δημ.Συμβουλων.Εδειξαν σεβασμο και εκτιμηση στο προσωπο μου.Χαιρετω και τους ΑΓΩΝΙΣΤΕΣ προεδρους.Ειναι σιγουρο ότι «οι πεπονοφλουδες και τα συντροφικα μαχαιρωματα» από μικρη μειοψηφεια συμβουλων θα συνεχιστουν.Μην «μασατε»!» «Γραψτε» τους!! Ανακγη σας εχουν..
Κυρια Προεδρε, εχω ένα φακελλο με ολες μου τις δραστηριοτητες που εγιναν προσωπικα από μενα.Απο σας δεν ειχα καμια βοηθεια.Το αντιθετο μαλιστα…Ευχομαι όταν ληξει η θητεια σας εσεις να εχετε έναν μεγαλυτερο…
Κυριε Δημαρχε,επειδη εχω χασει την εμπιστοσυνη σε ορισμενα προσωπα(το δις εξαμαρτειν ουκ ανδρος σοφου) γυριζω στην Ιθακη μου…Την Ιθακη ουτε φτωχη τη βρηκα, ουτε με γελασε.Με την πειρα που απεκτησα καταλαβα οι Ιθακες τι σημαινουν. Τους Λαιστρυγονους και τους Κυκλωπας και τον αγριο Ποσειδωνα δεν φοβηθηκα…
Μετα από όλα αυτά σας υποβαλλω την παραιτηση μου από το 5/μελες Συμβουλιο Δ.Κ Λιτοχωρου.
Σας ευχομαι δυναμη και κουραγιο στο δυσκολο εργο σας..

Υ.Γ. Κυριε Αντιδημαρχε,
Είναι αληθεια ότι με στηριξατε.Δεν εχς παραπονο.Κι εγω όμως σας συμπαρασταθηκα αγνα και αδολα.Και τωρα 2-3 παρατηρησεις και αποριες. Δεν είναι υποχωρηση. Είναι αντικατασταση.. Μηπως θυμαστε αραγε όταν εχοντας σοβαρες οικογενιακες υποχρεωσεις μου ζητησατε να μεινω για σας και εμεινα.Το «μαζι θα φυγουμε» το θυμαστε; Ξερουμε ολοι γιατι εμεινε στην ιστορια ο Ποντιος Πιλατος.Οσο για τα καλα σας λογια «φοβου τους Δαναους και δωρα φεροντες»


Σας ευχαριστω για τη ανοχη σας
21/1/2013
Ανδριας Δημητριος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου