Πέμπτη 20 Σεπτεμβρίου 2012

Επιστολή του πρών Δημάρχου Λιτοχώρου, Ν. Κουκουτάτσιου προς τη Δημοτική αρχή Δήμου Δίου Ολύμπου

Κύριε Παπαθανασίου, 
η απροκάλυπτη εμπάθεια σου, και η ρεβανσιστική μανία σου, για όλους όσους κατά τη γνώμη σου, έγιναν αφορμή και αιτία να παραπεμφθείς στο τριμελές ποινικό εφετείο, για κακουργηματική ενέργεια σε βάρος του τέως Δήμου Λιτοχώρου, δεν σου αφήνει περιθώρια να ξεχωρίσεις τις υποχρεώσεις που έχεις απέναντι στους πολίτες δημότες, που για δικού σου λόγους δεν συμπαθείς, ως Δημοτική αρχή. 

Αντιπαρέρχομαι για μια ακόμη φορά τους υποτιμητικούς υπαινιγμούς σου, στην άκρως υβριστική από 11-9-2012 απαντητική επιστολή σου, για την ανικανότητα μου,, να συντάσσω κόσμια και κομψά, έγγραφα σε δημόσιες αρχές. 
Σε παραπέμπω, και αυτό το κάνω για τους αναγνώστες των κειμένων μας, στο αρχείο του Δήμου Λιτοχώρου, όπου υπάρχουν τα πρωτότυπα χειρόγραφα μου, και τα επίσημα έγγραφα, προς υπουργούς και πρωθυπουργούς που έχουν πολύ αυστηρότερο ύφος από όσο αυτά που απευθύνονται στη αφεντιά σου. 
Οι παραλήπτες εκείνοι όμως όπως δείχνουν τα αποτελέσματα εκείνων των ενεργειών, ήταν ευφυείς και δίκαιοι, και όχι κομπλεξικοί. 
Ανεξάρτητα όμως από όλες τις απίστευτες , ακατανόητες και απαράδεχτες δικαιολογίες σου, οφείλεις να μου στήλης αντίγραφο της απόφασης που νομίμως και υπερεσιακώς σου ζητώ, γιατί αυτό επιτάσσει ο νόμος και η υπηρεσιακή δεοντολογία, Και επί τέλους πρέπει να αντιληφθείς πως μόνο με πειστικά και νόμιμα επιχειρήματα αποδεικνύεται ότι το χαράτσι των 26 και πλέον ευρώ για χρήση βιολογικού καθαρισμού, δεν είναι παράνομο όπως ισχυρίζομαι εγώ, και όχι με υβριστικούς χαρακτηρισμούς. 

Ισχυριζόσουν μέχρι προσφάτως, πομπωδώς και κομπαστικά ότι ο βιολογικός Θα λειτουργήσει το αργότερο μέχρι τέλους Αυγούστου τ. ε. Ήδη εκπνέει και ο Σεπτέμβριος, και ακόμα τα αστικά λύματα του Λιτοχώρου και όχι μόνο, εκβάλουν στις πολύπαθε παραλίες μας, και ‘Υμείς πέρα βρέχει,,. Είμαι περίεργος να μάθω τι είδους έγγραφα έστειλες στον κ εισαγγελέα πρωτοδικών για να μην τα επισυνάψω στην δική μου αναφορά που να είσαι βέβαιος ότι Θα την στείλω αν δεν λάβω την απόφαση 232/2011 που οφείλεις να μου στείλεις,, νόμιμη η παράνομη, σε ότι αφορά το σκέλος του τέλους βιολογικού καθαρισμού.

Νίκος Κουκουτάτσιος
π. Δήμαρχος Λιτοχώρου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου