Δευτέρα 28 Μαΐου 2012

Ο κύριος Παπαθανασίου δεν κατάλαβε ακόμα γιατί μου έκανε μήνυση! Πόσο πολύ παραπληροφορήθηκε από κάποιους! Ας του δώσω μερικά παραδείγματα για τελευταία φορά!

ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ ΜΕ ΛΟΓΙΑ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΜΕ ΕΙΚΟΝΕΣ
Δευτέρα 28 Μαΐου 2012:
Μήπως πρέπει να αυτομηνυθώ επειδή δίπλα από το δημοσίευμα για τους παράνομους μπαζότοπους έχει την φωτογραφία μου;;;
14 Μαΐου 2012:
Εδώ μάλλον η Νέα Δημοκρατία και άλλα κόμματα πρέπει να μου κάνουν μήνυση γιατί δίπλα από το έκτακτο δελτίο καιρικών φαινομένων υπάρχει φωτογραφία με τα σήματα.

2 Μαΐου:

Εδώ ο Γιώργος Φαρμάκης πρέπει να μου κάνει μήνυση; Τί σχέση μπορεί να έχει με την ομιλία του Αντώνη Σαμαρά στη Θεσσαλονίκη;
29 Απριλίου:

Δεύτερη μήνυση από τον Φαρμάκη. Στην φωτογραφία αυτός, το δημοσίευμα για τον Μπαραλιάκο.
8 Απριλίου:

Εδώ μάλλον πρέπει να μου κάνει μήνυση η Αντιδήμαρχος Σοφία Νούλα. Τί σχέση μπορεί να έχει με τον Καμμένο, τις ΗΠΑ και την wikileaks;;;

ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΑΚΟΜΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ
Κάποιοι καλοθελητές αλλά και ο δαίμων της τεχνολογίας έφεραν τα πράματα εδώ. Αν - ακόμα και τώρα - δεν καταλαβαίνετε ποιός έχει και ποιος δεν έχει δίκιο δεν μπορώ να κάνω κάτι παραπάνω!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου