Παρασκευή 25 Μαΐου 2012

Παπαζαχαρίας Ιωάννης: Οφειλόμενη απάντηση στη μήνυση του εν αργία δήμαρχου Δίου - Ολύμπου

Περίμενα μία εβδομάδα για να δω 
μέχρι που μπορούν να το φτάσουν

Την Παρασκευή 18 Μαΐου δημοσίευσα ως διαχειριστής του dionolympos blogspot δελτίο τύπου της Ελληνικής Αστυνομίας με τίτλο: «Χασίς και καλάζνικοφ σε σπίτι στην Πιερία».  Στη συγκεκριμένη δημοσίευση δε χρησιμοποιήθηκε  καμμία φωτογραφία. 

Παρόλα αυτά το facebook μέσω της εφαρμογής dlvr.it αυτόματα και τυχαία επέλεξε την φωτογραφία του εν αργία δημάρχου, από τις δημοφιλείς αναρτήσεις του dionolympos blogspot και την προσάρτησε στην συγκεκριμένη δημοσίευση. (πράμα που αποδέχεται και ο μηνυτής  στη δικογραφία). 

Για την ακριβή λειτουργία της συγκεκριμένης εφαρμογής καθώς  και για την τυχαία επιλογή εικόνων που αποδεδειγμένα κάνει, είχα άγνοια έως τότε.

Ενημερώθηκα για την επίμαχη ανάρτηση 7 με 8 ώρες μετά από συγκεκριμένο αναγνώστη του dionolympos blogspot και αμέσως ΔΙΕΓΡΑΨΑ τη δημοσίευση από το προφίλ του dionolympos blogspot στο facebook. (Όλα αυτά αποδεικνύονται από την συνομιλία μου με τον αναγνώστη,  στον προσωπικό λογαριασμό μου στο facebook,  καθώς και από εισερχόμενη κλήση στο κινητό μου που δέχτηκα μετά από λίγο).

Μέχρι την χρονική στιγμή που ενημερώθηκα δεν είχα κάνει χρήση του λογαριασμού στο facebook , που αντιστοιχεί στο προφίλ του dionolympos blogspot άρα δεν είχα και εικόνα. (Πράμα που επίσης αποδεικνύεται από την κίνηση του λογαριασμού)

Δηλώνω ρητά πως καμμία επικοινωνία δεν υπήρξε για το θέμα από υπάλληλο του δήμου ή ειδικό συνεργάτη του εν αργία δημάρχου, όπως αναφέρεται στην μηνυτήρια αναφορά.
Για το λόγο αυτό θα ζητήσω από τον εισαγγελέα τη λίστα των εισερχομένων κλήσεων στο κινητό μου τηλέφωνο.
Επίσης δηλώνω πως ο ειδικός συνεργάτης του εν αργία (μηνυτή) γνωρίζει τον αριθμό του κινητού μου τηλεφώνου  αφού έχει επικοινωνήσει μαζί μου (από σταθερό τηλέφωνο του δήμου) στα τέλη Απριλίου.

Μόλις έμαθα από συγγενικό μου πρόσωπο πως η αστυνομία με αναζητεί, μόνος μου επικοινώνησα με το Α.Τ. Λιτοχώρου και μου ζητήθηκε από τον υποδιοικητή να δώσω εξηγήσεις. 

Παρόλο που ήμουν εκτός Λιτοχώρου, μόνος μου προσήλθα και έδωσα εξηγήσεις στον κύριο υποδιοικητή.
Λόγω αυτοφώρου ακολουθήθηκε η προβλεπόμενη διαδικασία.
Όταν το Σάββατο 19 Μαΐου οδηγήθηκα στον εισαγγελέα ζήτησα να ακολουθηθεί  η διαδικασία που προβλέπεται (δλδ να δικαστώ), ο κύριος εισαγγελέας όμως, όρισε τακτική δικάσιμο στις 22 Ιουνίου και αφέθηκα ελεύθερος.

Από όλα τα παραπάνω γίνεται αντιληπτό πως δεν είχα πρόθεση να θίξω ή να μειώσω τον μηνυτή.  Άλλωστε όποιος διαβάσει το δημοσίευμα θα αντιληφθεί πως πρόκειται περί λάθους και καμμία σχέση δεν έχει ο αναφερόμενος άνδρας του δημοσιεύματος  με τον εν αργία δήμαρχο Δίου - Ολύμπου.

Δεν γνωρίζω ποιοι είναι οι λόγοι που ο εν αργία (μηνυτής) θέλησε να συνεχίσει τη δίωξη εναντίον μου, παρόλο που εγώ ο ίδιος επικοινώνησα το βράδυ της Παρασκευής  18 Μαΐου τόσο με τον ασκούντα χρέη δημάρχου Γιώργο Φαρμάκη (που μόλις είχε επιστρέψει από έκθεση στο Αλγέρι)  όσο και με τον αντιδήμαρχο Πέτρο Κιάφα για να τους ζητήσω να επικoινωνήσουν με τον μηνυτή και να του εξηγήσουν,  τι πραγματικά έγινε, ώστε να διαψεύσω το δημοσίευμα. Και οι δύο μου απάντησαν πως ο μηνυτής “δεν δέχεται κουβέντα.”.
Αξίζει να αναφέρω πως ο μηνυτής δε θέλησε να επικοινωνήσει μαζί μου παρόλο που τον κάλεσα τηλεφωνικά, στο σταθερό του σπιτιού του,  από το Α.Τ. Λιτοχώρου.

Θα μπορούσα να "ασκήσω" - όπως μπορώ ακόμα και σήμερα καθώς και για το επόμενο τρίμηνο - όλα τα "μέσα" που μου δίνει η Ελληνική Δικαιοσύνη, παρόλα αυτά δεν το κάνω, επειδή δεν θέλω να επιβαρύνω τη θέση του εν αργία δημάρχου που δικάζεται στις 21 Ιουνίου σε βαθμό κακουργήματος στο Τριμελές Εφετείο Θεσσαλονικής. 

Αυτά για να λάβετε γνώση! 

Παπαζαχαρίας Ζ. Ιωάννης

4 σχόλια:

  1. Τα σέβη μου, μιας και στις 22 Ιουνίου είναι του Αγίου Ευσεβίου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τα έχεις 100 κιλά!
    Λύσσαξαν επί μία εβδομάδα!
    Στείλε το άρθρο σου στο Antinews και σε όλα τα γνωστά blogs. Μόνο έτσι καταλαβαίνουν και έτσι τους πρέπει!
    Τη νύχτα που πέρασες μέσα στο κρατητήριο να την περάσουν επί 1000000 φορές οι "Παναργ(ε)ιακοί"!
    Και μια ερώτηση: "Αν ο υπόδικος εν αργία δήμαρχος καταδικαστεί στις 21 Ιουνίου, την επόμενη μέρα θα έρθει στα δικαστήρια της Κατερίνης;"
    ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΙΠΛΑ ΣΟΥ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εγώ του εύχομαι να αθωωθεί και να τελειώνει γιατί στο τέλος θα έχει μηνύσει όποιον μιλάει ελληνικά!
    Ευχαριστώ για την στήριξη!
    Βαρέθηκα να ακούω τα παπαγαλάκια μία εβδομάδα τώρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή