Τετάρτη 1 Ιουνίου 2011

ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥΣ ΤΩΝ Μ.Μ.Ε. ΤΗΣ ΠΙΕΡΙΑΣ.

Αγαπητοί φίλοι!

Τις προηγούμενες ημέρες οι περισσότεροι από εσάς αναρτήσατε ή δημοσιεύσατε στα ιστολόγια ή τα έντυπά σας κείμενο σχετικό με το συμβολικό άνοιγμα των διοδίων της Λεπτοκαρυάς από το Δ.Σ. Δίου – Ολύμπου με τίτλο : «Το Δ.Σ. Δίου – Ολύμπου στα διόδια Λεπτοκαρυάς». Μολονότι το κείμενο είναι ακριβώς το ίδιο σε κάθε δημοσίευση, γεγονός που δημιουργεί την εντύπωση ότι πρόκειται για δελτίο τύπου, ωστόσο σε κανένα σημείο του κειμένου δεν υπάρχει η αναφορά ότι πρόκειται για δελτίο τύπου που εστάλη σε εσάς από κάποιο φορέα, ούτε βέβαια υπογράφει κανείς το κείμενο.
Είμαι λοιπόν υποχρεωμένος να εκφράσω προς εσάς το παράπονό μου και τη διαμαρτυρία μου γιατί, ενώ στο κείμενο αναφέρονται στους συμμετέχοντες τα ονόματα των αντιδημάρχων και των επικεφαλής των δημ. παρατάξεων, δε γίνεται καμία αναφορά στο δικό μου όνομα και τη δική μου παρουσία. Εγώ όμως και ήμουν παρών στη συμβολική αυτή κινητοποίηση (και βέβαια όχι μόνο σε αυτή, αλλά όπως πολύ καλά γνωρίζετε έχω αδιάλειπτη παρουσία σε όλες τις κινητοποιήσεις σχετικά με το πρόβλημα των διοδίων) και στο κάτω – κάτω εγώ είμαι που ανέδειξα εκ νέου το θέμα προκαλώντας προσφάτως ειδική συνεδρίαση του Δ.Σ. Δίου – Ολύμπου για το ζήτημα των διοδίων με σχετικό αίτημα που συνυπέγραψαν και αρκετοί συνάδελφοι δημ. σύμβουλοι.
Θέλω να πιστεύω ότι το σφάλμα οφείλεται σε αβλεψία δική σας ή του συντάκτη του κειμένου και δεν είναι κακοπροαίρετο. Είμαι σίγουρος ότι θα φροντίσετε για άμεση επανόρθωση κι αποκατάσταση της αλήθειας, επειδή επίσης είμαι σίγουρος ότι όλοι σας ενδιαφέρεστε για την σωστή ενημέρωση του κοινού σας.
Ευχαριστώ προκαταβολικά!

 ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΑΘ. ΛΑΠΠΑΣ
Δημοτικός Σύμβουλος Δίου – Ολύμπου
Επικεφαλής δημ. παράταξης «ΝΕΑ ΑΡΧΗ – ΝΕΑ ΕΛΠΙΔΑ».    

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου