Σάββατο 9 Απριλίου 2011

Π. Ψωμιάδης: Ιδρύω κόμμα εάν με καθαιρέσουν.


αναδημοσίευση απο http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=289938&cid=6

 «Αν αυτό δεν είναι πολιτική δίωξη και προσπάθεια φίμωσής μου τότε τι είναι πολιτική δίωξη;».
 
 Με αυτά τα λόγια αντιδρά ο Παναγιώτης Ψωμιάδης στην καταδίκη του, σε δεύτερο βαθμό από το Εφετείο Θεσσαλονίκης.
  Καταγγέλει του αντιπάλους του αποφεύγοντας να τους κατονομάσει, αλλά προειδοποιεί εκείνους που θα λάβουν την απόφαση να τεθεί σε αργία. «Ας το τολμήσουν… τους προκαλώ», δηλώνει ο Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας και απαντά στο ερώτημα σχετικά με τα σχέδια του σε περίπτωση που τεθεί σε αργία:
  «Εδώ στο γραφείο μου υπάρχει ένα χαρτί με όνομα και αρχές οι οποίες θα εξαγγελθούν. Να περιμένετε σίγουρα μία κίνηση από εμένα». 
Με αυτά τα λόγια ρίχνει το… γάντι στους πολιτικούς αντιπάλους, εντός και εκτός Νέας Δημοκρατίας ο Παναγιώτης Ψωμιάδης αν και αποφεύγει προς στιγμήν, όπως δηλώνει, να σχολιάσει την στάση του κόμματος του έναντι της καταδίκης του. «Σήμερα το απόγευμα ήλθε στην Θεσσαλονίκη για λίγο ο Πάνος Καμμένος και μου μετέφερε την στήριξη στο πρόσωπο μου την πλειοψηφία των βουλευτών του κόμματος μου, του προέδρου και ορισμένων βουλευτών του ΠΑΣΟΚ. Αυτό μου αρκεί προς το παρόν» σημειώνει με νόημα ο κ. Ψωμιάδης αφήνοντας προφανώς τα περαιτέρω για αργότερα. Δεν αντιδρά και παραμένει ψύχραιμος όταν του αναφέρεται πώς ο μόνος πολιτικός που τον στήριξε δημόσια πριν και μετά την καταδίκη του ήταν ο Γιώργος Καρατζαφέρης.
  Όταν ερωτάται σχετικά με την καταγγελία του για πολιτική δίωξη του και για προσπάθεια φίμωσης του, επανέρχεται στα προσφιλή του πολιτικά επιχειρήματα για το Μακεδονικό και τα Εθνικά Θέματα. 
 Όταν δε κάποιος επιχειρεί να του αποσπάσει περισσότερες λεπτομέρειες για την σχεδιαζόμενη πολιτική κίνηση του, ξεφεύγει με μία λακωνική φράση: «Κανείς δεν γνωρίζει τίποτε...ούτε καν η γυναίκα μου».

1 σχόλιο: