Σάββατο 16 Απριλίου 2011

ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ [2]

Του Ιωάννη Στύλου:
Mου αρεσει,γιατι ξαφνικα εγινα εγινα φιλοζωος και ειδικα fun του γαιδαρου..επειδη,σκεφτομαι,ο,τι πλησιαζει η ωρα που θα τον χρησιμοποιησω για μεταφορικο μεσο..

Μου αρεσει,γιατι προσπαθωντας να κανω οικονομια στην βενζινη,το εριξα στο βαδισμα,με αποτελεσμα να πεσουν τα τριγλυκεριδια και η χοληστερινη..

Μου αρεσει,γιατι βλεποντας ολο και πιο συχνα στην τηλεοραση,διαμαρτυρομενη,την Παπαρηγα,ευγνομονω τον Θεο που ειμαι ακομη ελευθερος-ανυπαντρος.

Μου αρεσει,γιατι θα προσλαβω στην δουλεια μου τον πιο κολλητο μου φιλο [ανενταχτο αριστερο],επειδη εκλεισε η βιοτεχνια του..τωρα θα καταλαβει πωσ ''το κεφαλαιο πινει το αιμα των εργαρων''..η εκδικηση ειναι ενα πιατο που τρωγεται κρυο..

Μου αρεσει,γιατι η δολια η μανα μου βλεπει ακομα εκπομπες μαγειρικης..Δεν εχει παρει χαμπαρι ο,τι σε λιγο θα ψαχνουμε ,οχι για καλα μαγειρικη,αλλα για τα προιοντα του γευματος..

Μου αρεσει,γιατι πολλοι της ευρυτερης Αριστερας συνεχως διαμαρτυρονται,χωρις ομςως να προτεινουν λυσεις..προτεινω να μετανομαασουν τον σχηματισμο τους σε ΟΡΘΟΔΟΞΩΣ ΚΑΘΟΛΙΚΩΣ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΜΕΝΟΥΣ..

Μου αρεσει,γιατι οι ελευθερες γκομενες που ψαχνουν γαμπρους,ελεγχουν και τις 2 τσεπες των υποψηφιων..επομενη κινηση τους να ζητησουν φορολογικη ενημεροτητα των εν δυναμει γαμπρων..

Μου αρεσουν οι ΖΟΡΟ,ΟΙ ΜΑΣΚΟΦΟΡΟΙ.Ο ΙΒΑΝΟΗΣ και οποιο αλλο παρατσουκλι χρησιμοπιουν οι πολιτικοι.

Μου αρεσει,γιατι εγινε και επισημα το πετεγμα γιαουρτιων,το αγαπημενο ολυμπιακο αθλημα των ΕΛΛΗΝΩΝ..θα ακολουθησει Η ΡΙΨΗ ΜΟΛΟΤΩΦ,Η ΤΟΞΟΒΟΛΙΑ...

ΜΟου αρεσει,γιατι στι τελος μπορει και να γινει ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΡΡΑΞΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ,με τα παραπανω αθληματα..

Μου αρεσει,που το τελευταιο ζευγαρι παπουτσιων που πηρα,το προσεχω σαν τα ματια μου..το σκουπιζω,το βαφω και ενιοτε κοιμαμαι με αυτα,γιατι θελω να τα ευχαριστηθω..

Μου αρεσει,που ο πατερας μου ειναι επιτροπος σε μια εκκλησια..σε ωρα αναγκης,θα εχω καλυτερη προσβαση στο''φιλοπτωχο ταμειο''..

Μου αρεσει,που λογω της κρισης η τηλεοραση βαζει επαμαληψεις..ετσι,θυμαμαι ποσο γερασα..ταυτοχρονα,ο Σπυρος παπαδοπουλος ειναι κοντα στα 60,ο Μπονατσος μακαριτης και η δημητρα παπαδοπουλου,λιγο πριν απο την συνταξη..

ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ,μου αρεσει,γιατι εχω μια σοβαρη δικαιολογια,σε οσους με ρωτουν,γιατι ασπρισε το μαλλι μου ενω ειμαι ΑΚΟΜΑ νεος..

ΑΣΠΡΙΣΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου