Πέμπτη 10 Μαρτίου 2011

Από την πρόσφατη συνέντευξη του Ν. Λάππα στην Ε. Διαμαντοπούλου στη Dion Τηλεόραση. No 6

Νίκος Λάππας
 Σε ερωτήσεις της δημοσιογράφου Ε. Διαμαντροπούλου για τα διόδια της Λεπτοκαρυάς ο επικεφαλής του συνδυασμού "ΝΕΑ ΑΡΧΗ - ΝΕΑ ΕΛΠΙΔΑ" Νίκος Λάππας απάντησε:
"Κατά το τελευτάιο δημοτικό συμβούλιο του δήμου Δίου - Ολύμπου σε ειρωνική παρατήρηση του δημάρχου Γ. Παπαθανασίου ότι είμαι "κυβερνητικός" και "ΠΑΣΟΚικός" και επομένως θα πρέπει να απευθυνθώ στην Κυβέρνηση για να λύσει το θέμα, του επισήμανα ορισμένα πράγματα:
  1.  Η κομματική μου ιδιότητα δεν με εμποδίζει να μάχομαι για τα συμφέροντα του τόπου μου και το αποδεικνύω έμπρακτα στις κινητοποιήσεις.
  2. Δεν έχω κανένα λόγο να κρύβω την κομματική μου ιδιότητα όπως ορισμένοι άλλοι.
  3. Προεκλογικά ο ίδιος δεν έχανε ευκαιρία να τρέχει και να ποζάρει στον δημοσιογραφικό φακό στις κινητοποιήσεις κατά των διοδίων."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου