Δευτέρα 10 Ιανουαρίου 2011

Δήλωση Κώστα Κουκοδήμου

«Αισθάνομαι την ανάγκη να ευχαριστήσω δημόσια τον  Πρόεδρο της Ν.Δ. κ. Αντώνη Σαμαρά για την τιμή που μου έκανε να μου εμπιστευθεί  για περισσότερο από ένα χρόνο τη θέση του Τομεάρχη Αθλητισμού της Ν.Δ.  και βεβαίως για την άψογη συνεργασία που είχαμε.

Υπήρξε παραγωγική και ουσιαστική συνεργασία τόσο με τα μέλη της ΟΚΕ Αθλητισμού τα οποία ευχαριστώ όσο και με τους αθλητικούς φορείς, στην προσπάθειά μας να αναδείξουμε το δυνατόν καλύτερα τα σοβαρά προβλήματα του Αθλητισμού στη χώρα μας και να συμβάλλουμε στην προώθηση λύσεων.

Πάγια θέση μου ήταν πως θα πρέπει να υπάρχει  εναλλαγή προσώπων στο σχήμα των Τομεαρχών της παράταξης και να δίνεται η ευκαιρία της συμμετοχής σε ρόλους ευθύνης σε όλους τους βουλευτές.
Τέλος, θέλω να απευθύνω τα θερμά μου συγχαρητήρια και τις ευχές μου  για καλή επιτυχία στο συνάδελφο Γιάννη Ιωαννίδη που αναλαμβάνει τον Τομέα Αθλητισμού και να δηλώσω την απερίφραστη υποστήριξή μου στο έργο που καλείται να επιτελέσει». 

Με εκτίμηση
Κώστας Κουκοδήμος
Βουλευτής Ν.Δ. Ν.Πιερίας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου