Τετάρτη 26 Ιανουαρίου 2011

Νίκος Λάππας για το θέμα που προέκυψε με την Σταμέλα Πολυδώρου

  "...Εδώ βέβαια προέκυψε κι ένα άλλο ζήτημα. Η κ. Πολυδώρου μου έκανε την τιμή στις εκλογές του Νοεμβρίου να είναι υποψήφια με τον συνδυασμό μας και μάλιστα ήταν από τις πλέον μαχητικές και δυναμικές υποψηφίους. Η αποδοχή της πρότασης του δημάρχου από εκείνη είχε γίνει χωρίς καμία πρότερη ενημέρωση ή συζήτηση μαζί μου. Μάλιστα λίγο νωρίτερα είχα αντιπροτείνει στην πρόταση του δημάρχου την δημ. σύμβουλο του συνδυασμού μας κ. Μόχλα – Φαρμάκη ως μέλος του Δ.Σ. της Α.Ε. από την πλευρά της μειοψηφίας. Ζήτησα αμέσως εξηγήσεις από την κ. Πολυδώρου, η οποία μετά κι από δεύτερη συνομιλία μας μου δήλωσε ότι κατανοεί και λυπάται για την αναστάτωση που προκλήθηκε, ότι κι εκείνη δέχθηκε αιφνιδιαστική πρόταση από τον δήμαρχο λίγα λεπτά πριν από την ανακοίνωση και κυρίως ότι θα ασκήσει ενσυνείδητα τα καθήκοντά της ασκώντας έλεγχο ως μέλος του Δ.Σ. της Α.Ε. και ότι θα είναι «τα μάτια και τα αυτιά» του συνδυασμού μας διατυπώνοντας μάλιστα τις όποιες θέσεις στις συνεδριάσεις κατόπιν συνεννοήσεως με εμένα και τα υπόλοιπα μέλη του συνδυασμού. Μετά από τις εξηγήσεις αυτές το θέμα θεωρείται λήξαν και προς αποφυγήν άλλων παρεξηγήσεων η σύστασή μου προς όλα τα μέλη και τους φίλους του συνδυασμού μας είναι να έρχονται σε συνεννόηση μαζί μου για ό,τι αντίστοιχο τους προκύψει..."

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ

1 σχόλιο:

  1. Σίγουρα θα είναι η κ. Πολυδώρου τα "μάτια και τα αυτία" του συνδυασμού του Λάππα, αλλά εγώ έχω μια απορία: Τι θα γίνει με τα χέρια της;
    Γιατί ως γνωστόν με τα χέρια μας γράφουμε (σε χαρτία, σε αιτήσεις και κείμενα), ενίοτε υπογράφουμε (σε αυτόγραφα, σε επιταγές, σε συμβάσεις κ.α.), ιδιαίτερα δε, όταν μετέχουμε σε Δ.Σ. Α.Ε. σηκώνοντάς τα ψηφίζουμε θετικά στις προτάσεις του Προέδρου.
    Αυτά μήπως η κ. Πολυδώρου τα ΄χει τάξει στον συνδυασμό του κ. Παπαθανασίου;
    Θα δείξει και θα το μάθω πρώτος. Αφού και γώ στο νταμάρι εργάζομαι!

    Ο ΧΑΛΙΚΟΦΑΓΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή